יום חמישי, 17 במרץ 2011

PaperMania

בפוסט הזה אתמקד יותר באוסף שלי ואחליט לאיזה כיוון אני רוצה לקחת את העיצוב שלי. בנוסף, אציע הצעות דפוס ראשונות לקולקציה. 


ההסתכלות שלי על נייר שונה מההסתכלות של מעצבי אופנה אחרים על הנושא. מעצבים אחרים השתמשו בנייר כטהור ומינימליסטי והביעו את המושלמות של הנייר בבגדים שעיצבו.
אני, לעומת זאת, אתמקד בחוסר המושלמות הקיימת בעבודה עם נייר כהשראה מרכזית לפרוייקט.
המודלים האלו, שנראו כל-כך מושלמים באתרים מהם הדפסתי אותם, התבררו אחרת במבחן המציאות. אני ארצה להתמקד בהדבקות הלא מושלמות והחיבורים הבעייתיים:
חוסר מושלמות בחיבורים בין הנייר באוסף פריטי הנייר שלי

למרות שהרוב המכריע של עיצובים בהשראת נייר שנעשו ע"י מעצבים אחרים  היו בלבן או בצבע חלק(על כך מפורט בפוסט הקודם), החלטתי לבחון את האפשרות שהעיצוב שלי לא יהיה בגוון חלק. כלומר, בגד בהשראה "ניירית" שיש עליו הדפסים. 
יש לי בחדר קופסה ובה ניירות עם כל מני הדפסים. נוסף עליה, יש לי אוסף מכתביות ישן-ישן משותף עם שתי אחיותיי ובו ניירות מכתבים מכל מני סוגים. צילמתי את הניירות שיש לי, והכנתי הצעות לדפוסים לקולקציה, כלומר, ניירות מכתבים כ-pattern. כל הצעה מסודרת לפי קבוצת גוונים ודוגמאות שנראו לי שעובדים טוב ביחד. לכל נייר פה יש את הסיפור שלו: איפה קניתי אותו, כמה ישן הוא, אם הוא 'בשותף' עם אחיות שלי, או רק שלי. 


ניירות מכתבים









ניירות אריזה
והנה ניירות אריזה עם הדפסים מקסימים במיוחד:










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה